čtvrtek 8. srpna 2013

Hledám ... Pomůžete mi ?

Ahojky slečny mé zlaté =*

S normálním postem se chystám zítra, dnes to bude spíše takové "menší" volání o pomoc.

O co půjde.. Při mém prolézání ústeckým Fórem, jsem narazila na tyto luxusní lodičky v nude barvě s kombinací hadího motivu v MOHITU, za neuvěřitelných tuším 300,-. Strašně jsem si je přála pořídit, ale bohužel neměli mou velikost.

Má prosba na vás je následující:
Nemáte někde v okolí MOHITO a při jeho případné návštěvě byste se mi prosím pěkně podívali po velikosti 38? (samosebou bych poštovné a botky zaplatila převodem).


Předem všem děkuji za postřehy a reakce.

kkiss

14 komentářů:

  1. Jak ráda bych ti kočičko pomohla ale tady nic takového není:/ Každopádně držím palce at seženeš, jsou krásné <3

    OdpovědětVymazat
  2. Já se ti mrknu, Andy :) Pisni mi kdyžtak maila ju? :* Já jsem si je zkoušela, když je ještě měli za 499,- a mívám klasickou 38, a byla mi veliká :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla by jsi milacek :-* ja nemela co zkouset, vsechny byly velike, nebo moc male :( ted je maji prave jeste dole a ty cerne za 500,- po sleve. Trosku jsi me vydesila s tou velikosti, ale snad by mi padly - riskla bych to a v nejhorsim by putovaly dale.

      Vymazat
  3. Zlatí to tě zklamu :( nic tu nemáme, ale ani nevíš, jak ráda bych ti pomohla <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedá se nic dělat, vím, že kdyby jsi mohla, pomohla by jsi =*

      Vymazat
  4. Sakra, ty jsou krásné :) Bych je potřebovala ve 37 :D

    OdpovědětVymazat
  5. neprodáváš někde své staré hadříky ? votošvohoz apod ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano prodávám, ale poslední dobou neobnovuji, ale chystám se do Prahy na letošní Jarmarky, se svými věcmi, které už neunosím.

      Vymazat
  6. Joo, kdybych tak Mojito alespoň někdy viděla:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =( Škoda škodovatá, moc se mi tam věci líbí

      Vymazat
  7. Byla jsem v Mohitu v Praze a neměli je tam a absolutně se v nich nedá chodit protože se kymácí jsou nestabilní proto jsem si je já nekoupila. Jinak jsou pěkný ale fakt se v tom nedá chodit. Lu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně Lu? To mi ani neříkej.. Já si je nezkusila, tak nemohu posoudit, každopádně mou velikost nikde nemají, takže mi asi nejsou souzené =/

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*