čtvrtek 11. července 2013

Hlásím návrat.. =)

Dobré, čtvrteční ranko!

Jak si možná mnozí z vás všimli, i přestože blog stále běžel bez větších změn, neodpovídala jsem na vaše komentáře a hlavně ani z mé strany nepřibyly žádné komentáře u vašich článečků a postů...

Důvod k tomu je prostý, byla jsem na dovolené a včera jsem se z ní vrátila.
Je to pro mě velká rána, být zase tady v ČR, jelikož, světe div se, tentokrát se mi domů nechtělo snad více než kdy jindy. Kdyby mělo být po mém, strávím tam celé své prázdniny a sem, se jen tak dobrovolně nehrnu.
Kde jsem to byla? V Chorvatsku. Miluji to tam a nemám potřebu a důvod měnit. Sice ráda poznávám nová místa a kulturu, ale to, co jsme společně s mými rodiči našli v tomto místě, které navštěvujeme (mimochodem nenapíši záměrně jaké - jeho název, jelikož je to pro nás "ráj na zemi", který nechceme prozradit =) ) už několik let, mohu snad jen a aspoň prozradit, že se jedná o menší vesničku blízko historického a velice krásného města jménem Trogir.
To místo už spíše vnímám jako letní byt, něco jako zahradu, nebo zkrátka a prostě druhý domov u moře a slunce.


Skvělé je, že za ta léta naší návštěvnosti jsem se mohla seznámit s většinou obyvatel jak stálých, tak "přespolních" a tak si tam přijdu doslova jako ryba ve vodě - prostě mezi svými.

Snažila jsem se v Chorvatsku hodně fotit a přemýšlela jsem, čím oživit psaní na blogu... Mohu už teď prozradit, že se snad (doufejme) máte na co těšit, jelikož možná již od zítřejšího dne, pokud vše půjde tak jak má, začnu s novými články, které možná zaštítím pod novou rubriku "O cestování" nebo tak nějak a umožním vám nahlédnout na můj pobyt v Chorvatsku skrz zážitky, které jsem si poctivě téměř celých 10 dnů pobytu zapisovala a doplňovala o fotky z každého dne.

Letos jsem dovolenkovala společně s mým bratránkem, který je skoro jak můj bratr

Mimo povídání, líčení zážitků a fotek z jednotlivých dnů, jsem také nafotila sérii letních outfitů, které budou následně taktéž odprezentovávány =)

Teď už mi nezbývá nic jiného, než se opět zaklimatizovat tady u nás a vrhnout se na prohlédnutí vašich blogů a příspěvků, které mi za můj dovolenkový pobyt unikly =)


Budu moc ráda, když mi dole dáte vědět, jestli se vám plánované oživení zamlouvá, či nikoli, případně jestli se těšíte na outfity.

PS: Milý anonyme, (oslovuji záměrně v čísle jednotném, protože začínám nabývat pocitu, že je to jeden a ten samý člověk) absolutně nechápu, že si plácáš energii svými bezduchými komentáři, urážkami a nadávkami. Nestačím se divit a jen se pozastavuji nad tím, že máš tolik času a energie na tuto bezduchou činnost ;) Svůj blog nikomu nevnucuji, takže ani Tebe nenutím vracet se ke mně a číst mé články, či prohlížet si má fota, když jsem Ti natolik odpudivá, přijdu Ti nezáživná a nezábavná =) Zamysli se nad sebou a přestaň plýtvat svým časem. Pokud Ti jde o to mě rozhodit, věř, že si jen klepu na čelo, směji se a nechápu ;)

kkiss

22 komentářů:

  1. Jéé, Chorvatsko miluju :* Doufám, že sis to pořádně užila a už se nemůžu dočkat příspěvků :)
    A mimochodem, na zlého anonyma se vykašli!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, vynasnažila jsem se, abych měla čím přispívat a snad i zaujmout =) Děkuji moc za podporu =*

      Vymazat
  2. Chorvatsko mám také moc ráda! Těším se na fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. V Chorvatsku jsme s rodiči byli několikrát taky v jedné vesničce a bylo to super :) Závidím! :) A těším se na fotky :) Nezapomeň se u mě zúčastnit giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc moc těší a moc děkuji za pozvání, musím mrknout =)

      Vymazat
  4. Ja Chorvátsko milujeem:) a taktiež jednu dedinku pri Trogire je to cca 2 km od Trogiru a zámerne teda nebudem prezrádzať názov, ak by to bolo náhodou to isté miesto :) ale je tam krásne !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, Leni.. Že by to bylo jedno a totéž místo? To snad neee =) Že by ten svět byl až tak malý? Možné je vše, ale musím s Tebou jen a jen souhlasit =) A děkuji za udržení tajemství ;) =*

      Vymazat
  5. Jéé, škoda, že nám nenapíšeš to místečko.. :)) Ale jde vidět, že sis to užila a krásně si odpočala.. to je důležité :)) Já mám Chorvatsko ráda, je nádherné uplně celé, neznám místo, kde by to nebylo pěkné a něčím zajímavé.. :)

    Těším se na nové články..
    a k tomu anonymu ..

    Vůbec se s ním netrap, já mám na blogu taky jednoho otravu :(( Rozhodla jsem se jeho urážlivé a nevhodné komentáře mazat, protože to co psal, už bylo moc :( V jednu chvíli jsem si dokonce myslela, že blogování nechám.. Takže se přihlouplými anonymy vůbec nezabývej Andrejko :)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =( Bohužel, ale nějaká tajemství zůstat zkrátka musí =))
      Ano, to teda.. Nejraději bych tam zůstala.. Až se mi chce skoro napsat na věky věků =)) Hehe..

      Děkuji Petruško moc za podporu, dokáže to člověka celkem silně znechutit a pozastavit se nad tím, co vlastně dělá, protože je to velice nemilá věc. Jsem moc ráda, že i Ty jsi to ustála a nevzdala se, možná začnu dělat to samé, nemám zapotřebí plácat si svůj drahocenný čas čtením těchto paskvilů =/

      Vymazat
  6. Naprosto chápu, že se ti nechtělo zpět, umím si to představit:o/
    Ten anonym, jsem mrkla..:-D To je jasná závistivka, protože každá (normální) ženská, když se jí někdo nelíbí a je jí nesympatický tak prostě normálně tu osobu neřeší, ale některé závistivé baby, co ti závidí jak jsi pěkná, super postava, hezký úsměv, tak tě chce prostě naštvat a trochu ti to tu znepříjemnit. Se musím smát fakt, prostě to co píše jsou totální blbosti a není to pravda, trapné:)
    Já bych to tipla možná na nějakou devčicu z tvého okolí, co tě zná..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej =( Skoro zatlačuji slzu..
      Mrkla jsi? =D To je co.. Docela fičák jako... Nestačila jsem zírat a divit se, člověk se vrátí z dovči, projede blog, jak to tu šlo a jestli články měly ohlasy a pak zjistí, že leží nějaké pipce těžce v žaludku a která se mu to tu snaží znepříjemnit.. Docela laciný způsob, ale každý jsme nějaký..
      Jinak s Tebou musím souhlasit, také mám podezření a obávám se toho, že je to někdo možná docela "blízký", který má "koule" jen na toto.. NO .. Jak je mu libo..

      Vymazat
  7. Chorvatsko mám taky mooc ráda, je tam krásně! Taky tam máme takové "svoje" místečko, kde je klid a neprozradilo bych jej nikomu, takže Tě naprosto chápu.:) A na novou rubriku se moc těším! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =) Jsem ráda, že to má někdo naprosto stejně a rozumí mi v tom =) A jsem moc potěšená, že se těšíš =) Již zítra to vypukne, tak snad se bude líbit =*

      Vymazat
  8. Skvělé fotky. Naprosto tě chápu. Já se vždycky z ciziny taky hrozně nerada vracím. :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moje rec :) jednou tam snad nekde zustane naporad :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*