pondělí 15. července 2013

Chorvatsko - den 2.

Nádherné a slunečné odpoledne, drahouškové =*

V posledních čtyřech dnech jsem měla celkem na pilno a trávila čas úplně mimo domov...
Tím na pilno ale nemám na mysli žádnou práci, či něco nepříjemného.. ba naopak. Užila jsem si fantastické čtyři dny plné relaxu, pohody, tuny dobrého jídla a pití a především té nejlepší společnosti, kterou bych si jen mohla přát... K těmto čtyřem úžasně stráveným dnům bych se velice ráda ještě vrátila v nějakém samostatném článku, každopádně nyní aspoň takto...
Chtěla bych tímto ještě jednou strašně moc poděkovat za úžasný filmový maraton a procházku po "zapadající Praze" svému supermanovi A. a také své báječné dvojičce K. a H., kteří se o mě starali po celé dva dny jako o královnu.. Měla jsem se naprosto fantasticky a divím se, že mě ještě nemají plné zuby a večer se chystáme na společný běh =)

Nu a teď zpět k pokračování slíbené rubriky "O cestování", tentokrát konkrétně mé dovolené v Chorvatsku.. Druhý den je před námi a tak tedy jdeme na to...

2. července 2013


Druhý den jsme se probudili něco málo po osmé hodině a jelikož slunce ještě pražilo s mírou, pokud to vůbec jde, tak jsme se rozhodli vyběhnout s cílenou trasou podél pláže. Jsme v podstatě v zátoce a bydlíme skoro v její polovině. Tak jsme si dali jednu půlku tam a zpět. Respektive já, protože jsem měla za chvíli, po delší běžecké odmlce, dost. Bratránek si to dal ještě jednou a já mu běžela čtvrtku naproti a s ním zpět.

Poté jsme strávili celé dopoledne až do půl jedné na pláži, a utíkali na oběd.

První oběd

Po obědě většinou následuje siesta, vzala jsem si další knihu a šla si odpočinout, načež jsem knihu odložila za nějakých 15minut a usnula jsem.
Hodina odpočinku stačila a já mohla letět k moři.

Ještě bych měla podotknout, že jsem celý den byla jak mimo svět, tedy značně nevyspalá, jelikož bratranec měl noční můru a hučel mi strachy ze spaní. Bylo něco po dvanácté hodině, kdy jsem se probudila poprvé. Probudily mě zvuky, které vycházely z úst bratránka a zněly dost děsivě: „Hůůůů…..Hůůůůů!!“. Říkala jsem si, co to má jako být, že asi nemůže spát a tak si „houká“ jak ta sova.. Jenže když se to začalo po ani né minutě opakovat znova a přišlo to i potřetí, uvědomila jsem si, že asi něco nebude v pořádku. Mimoto také začal něco nesmyslného mumlat a já pochopila, že je mimo sebe a vůbec o tom neví.. Začínala jsem s ním cloumat, ale v tu chvíli „hukot“ ještě o něco zesílil. Až ve chvíli, kdy jsem na něho promluvila se konečně probudil.. Optala jsem se ho, zda je vše v pořádku, načež mi bylo odpovězeno, že měl šílenou noční můru, ve které padal s letadlem k zemi a ve chvílích, kdy jsem s ním cloumala s cílem probudit ho ze strašlivého snu, mu to přišlo jako turbulence a stupňování pádu, takže jsem mu tím vůbec neulehčila, ba naopak… Ráno jsme se tomu zasmáli, ale já byla po celý zbytek dne jak přejetá parním válcem a jen se modlila, ať během dne nepřijde další zážitek, který by způsobil další „divokou jízdu“ a třeba i pád.

Na druhém dni nic zajímavého nebylo, až na jednu věc... Již třetím rokem k nám pod balkón chodila kočička, kterou jsme krmili. Minulý rok ale padl veškerý ostych a ona se odvážila vylézt po stromě až k nám nahoru. Od té doby se stala naším pravidelným strávníkem a já v ní našla jakousi "náhradu" za mé chlupaté zlato, které zůstává doma. Byla jsem jako u vytržení, že je opět s námi a nezapomněla na nás.

Rozmazaná, ale hlavní je, že ji mám zvěčněnou



Večer jsme měli program odpočinkový, sousedé z ČR nás pozvali na posezení s občerstvením k nim, tak jsme na chvilku vyrazili, ale zítra se chystáme konečně do města, takže se těším na jejich zmrzku, starobylé uličky historického města, kotvící přepychové jachty v přístavu a přímořský život.

Posezení s přáteli z Čech

Žádný extra outfit se během druhého dne nekonal, ale blejskla jsem vám alespoň ten na večerní posezení s přáteli, kdy noc byla celkem chladná

A s Tomíkem

Druhý den byl tedy spíše velice pohodový a ani nebylo nic moc k focení, jelikož jsme rozjímali prvního celého dne, zítra však přijde jakýsi "dovolenkový zvrat"... 
Více prozrazovat nebudu, jelikož to přijde až se dnem třetím..

kkiss

4 komentáře:

  1. Krásné fotky, sluší Ti to Andrej..ale prosímtě, co máš v tom hrnečku u jídla? Nedá se to vůbec identifikovat :D a fakt mě to zajímá..:))

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, zapomnela jsem to popsat :)) hehe, to v hrnecku je Tarator - neco jako salat, ale spravne to je jakoze "studena polevka" - ted si nevybavuji puvodem odkud, ale je to okurka, tekouci bily jogurt, cesnek, pepr+sul :) osvezujici zdrava bomba :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*