čtvrtek 6. června 2013

Trojkulma

Vlasový příspěvek tu byl sice nedávno, ale s tímto článkem jsem otálela už moc dlouho, tedy více než jsem sama chtěla a navíc jsem ho stále zmiňovala chystala se na něj.

Přišel vhodný čas a já tu dnes se záměrem představit vám svou novou pomocnici pro kudrnaté vlásky. Tedy s trojkulmou.

Jedná se o značku Babyliss, která je všude vychvalovaná a velice oblíbená i v kadeřnických salonech. Ne, že bych musela mít jen to nej nej a to, co jede v kadeřnických salonech, ale padla mi do oka a tak jsem při rozhodování sáhla právě po této značce.


Existuje několik druhů trojkulem, liší se jak vzhledově (což není vůbec podstatné, protože plní stejný účel), ale důležitějším rozdílem je obvod trubek, kterými se tvoří vlny. Já jsem si vybrala obvod největší, jelikož mám poměrně dlouhé vlasy a navíc bych krepo-natáčela vlasy o něco déle - díky velikosti závislé na obvodu trubek/kůlem.



Proč píši krepo-natáčela? Jelikož trojkulma vypadá jako krepovačka. A i se tak s ní pracuje, sklapujete vlasy po délce pramenu. S jedním velkým rozdílem a to že místo výběžků má 3 trubky od kůlmy (nevím jak jinak to popsat, ale snad chápete a navíc sami uvidíte).

Již nějakou tu dobu jsem přemýšlela o pořízení kulmy na vlasy, jelikož jsem si ji vždy půjčovala od své sousedky kadeřnice a když už jsem konečně našetřila penízky na její pořízení, rozmyslela jsem si investici a řekla si, že půjdu do něčeho neotřelejšího. A to také vzhledem k tomu, že mám doma elektrické natáčky a kulma je přeci jen typu těchto vlnek z natáček blíže, než-li trojkulma, která dělá naprosto odlišné vlny.

V čem spočívá hlavní rozdíl? Vlnky jsou "pokládané" po vlasech. Nejedná se tedy o klasické lokny, které jdou jaksi "svisle dolu" po vlasu, ale trojkulma dělá vlnky "vodorovně". Přirovnala bych to vlnkám z copánku.

Narazila jsem na ni náhodou kdysi na Omlazení, kde se řešily vlny Agáty Hanychové a tak začala pátrat. Dlouho jsem po ní jen pokukovala, ale přišel den D a já si ji konečně pořídila.

Tady ji máme:


Nafotila jsem pro vás více detailnějších fotek, abyste nebyli o nic ochuzení.


Nastavování teploty, tlačítko na zapnutí a vypnutí, uzamčení klepet

Na další fotce "stojánek", abyste neměli kulmu bezprostředně na zemi při nahřívání.


K trojkulmě byla také podkladová dečka, na kterou si kulmu položíte při nahřívání a zároveň ji lze do ni zabalit při uskladnění. Mimoto jsem v balení také našla ochranu na prsty před popálením, ale musím se přiznat, že jsem návleky na prsty (jsou tam na obě dvě ruce) použila jen prvně a od té doby již ne.


Fotky navlněných vlásků vypadají úplně jinak než naživo, ale mám pro vás fotografie pro představu. Ukáži vám vlnky  na mých blond vláscích a také na vláscích své přátelkyně.




Nyní vlnky na bruneťátském odstínu.





















Buďte prosím k fotkám shovívaví, jelikož to nevypadá tak vzhledně, jako kdyby jste měli tu možnost vidět to naživo.
Vlnky vydrží krásné i druhý den, bála jsem se, co s nimi udělá noc, ale dopadly k mému překvapení skvěle a zde máte důkaz:


Jsem s výsledkem více jak spokojená a už se těším, až si vlásky opět upravím tímto způsobem. Bohužel, šílené počasí mi nepřeje, v tom vlhku by asi vlnky moc dlouho nevydržely a tak musím vyčkat.

Na závěr ještě fotka s mou krásnou bruneťátskou přátelkyní =) Poprvé ji zde zveřejním (s jejím souhlasem), tak se můžete pokochat, jak vlásky vypadají ve světlém a zároveň tmavém provedení.


Článek o trojkulmě je u konce, snad ho uvítáte a dáte mi vědět, jestli tuhle úpravu pomocí této pomocnice znáte, či nikoli =)

kkiss

21 komentářů:

  1. super to vyzerá, ale predsa len krajšie to vynikne na blond vlasoch, ako na tmavých... o trojkulme som premýšľala aj ja, či si ju zaobstarať alebo nie ale práve kvôli tomu, že mám tmavé vlasy, tak ma to odrádza, nie je to na nich také pekné, ako na blond vláskoch...

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá vážně dobře, jen si nejsem jistá, jestli bych ji zvládla používat, vzhledem k tomu jaké jsem na tyhle věci nemehlo :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, tak tuhle kulmu vidím úplně poprvé a jsem mile překvapená. Vlasy vypadají opravdu jako po rozpletení copu a jsou velice přirozené, mě se to líbí :) A podle mě vypadají dobře i na těch tmavých, nevynikne to tak jako na blond, ale neznamená to, že to vypadá hůř. Naopak :)

    OdpovědětVymazat
  4. Trojkulma mám tiež, len značky Gamma Piu Triffero...tiež som sa rozhodovala práve medzi Baby Bliss a tou svojou, keďže ten výber zas až taký veľký nie je.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak o takej kulme som ešte ani nepočula ale zato vlasy vyzerajú úplne bohovsky, tak prirodzene ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Po téhle trojkulmě pokukuji už přes rok a pořád nejsem schopná si ji koupit :D Vůbec jsem nevěděla, že existují i jiné druhy než tato :D Asi už vím, co si budu přát k narozeninám :) :D Super článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a jsem ráda, že jsem Tě navnadila na tip narozeninového dárku =)

      Vymazat
  7. Mám tu stejnou. :) Ale musím říct, že se mi líbíš jen v rovných vlasech. Krásnější rovné vlasy jsem totiž asi neviděla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, beru to jako poklonu a ještě od Tebe =*

      Vymazat
  8. Vypadá to skvěle! S kulmou moc nekamarádím, ale tahle vypadá skvěle. Hlavně se mi líbí i ty vlnky. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já ty tvoje vlasy prostě žeru, krása :)

    OdpovědětVymazat
  10. páči sa mi, že táto kulma robí také jemné vlnky - nenásilné tomu hovorím :D

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi to, ale nevím jestli by se mi to chtělo dělat :) Pro mě je nejlepší rychlovka se žehličkou na vlasy :-) JInak máš krásné vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, já to žehličkou neumím a ne a ne se to naučit =( Asi to s ní umět nikdy nebudu =D =/

      Vymazat
  12. Vypadá to moc hezky, přirozeně...Ale měla jsem krepovačku a to byla patlačka, věřím, že tohle taky zabere dost času.. Proto je pro mě nejlepší volbou žehlička, nebo papiloty přes noc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, je to docela náročné =/ Tím spíš, když chce být člověk poctivý. Já to žehličkou neumím =( Tak snad se to někdy naučím.

      Vymazat
  13. ahojky Andrejko, můžu se zeptat čím fotíš? Fotky mi příjdou dost nekvalitní..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Anonyme :), bohuzel vsechna fota nemohou byt kvalitni (nejsem profesional :( ) fotim stridave na telefon a kompakt. Priste se prosim nestyd za svym dotazem podepsat :) Ocenila bych to.

      Vymazat
  14. Vyzerá to úplne krásne:))))Ešte som neskúšala:))

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, narazila jsem na tento tvůj starší článek a ráda bych se zeptala na velikost tvé trojkulmy. Chtěla bych si jí pořídit a chtěla bych také tu největší..jen nevím, která ta největší to je :) Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*