středa 26. června 2013

Kosmetické novinky v zahraničí

V tomto příspěvku bych vám ráda ukázala letmý souhrn produktů v zahraničí, konkrétně v Německu, pomocí fotografií, které jsem blejskla.

Není známo asi jen mně, že většina věcí se k nám vůbec nedostane a když, tak v době, co ostatní jak okolní, tak i vzdálenější státy si užily již produktů do sytosti...

Každopádně, pro ty z vás, které zajímá, co mají naši sousedi, tak se mrkněte ;)

U nás můžeme ještě vidět naprosto jinou kolekci Catrice, zato v Německu už mají úplně něco jiného. Zaujaly velice tvářenky "v tubě", které můžete vidět nalevo a i laky se pyšní pěknými barvičkami.


Dalším stojanem, který je asi tak o dvě kolekce napřed bych řekla, je Essence. Kolekce je nakombinovaná i produktem z kolekce Sun Kissed - nebo alespoň se tam nacházel spray s třpytkami z této kolekce.


Velice mě zaujal tento dle popisku - lesk na rty - který vůbec při mém vyzkoušení na ruku, nebarvil :/ ??


Pastvou pro oči byla nová kolekce od OPI laků:


Tato znaška MissLyn, kterou jsem já osobně u nás ještě nikde neviděla, se zase pyšnila ozdůbkami na nehty.

Ale také laky samotnými:


No a nesmím ani zapomenout na kolekci od Artdeca, která mě zaujala =)


To by bylo pro dnešní den vše.

kkiss

9 komentářů:

  1. Tak já bych si určitě vybrala něco od ARTDECA, protože tu kosmetiku mám moc ráda, a jak koukám, jejich letní kolekce stojí za to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímalo by mě, podle čeho přišli na to, že mi budem ti blbci, ke kterým příjde vše jako poslední nebo vůbec....nevadilo by mi to, kdybych to nevěděla:D ale když jsme teda v té unii. Ale stejně mě ty kolekce moc nezaujaly, příjdou mi tak nějak podzimní....a nebo se tam už nosí něco jinýho, jen to k nám nedošlo:D

    OdpovědětVymazat
  4. Catrice i essence kolekce jsem tu viděla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vazne? Tak jsou u vas asi rychlejsi :) Essence jsem videla jen jeden z produktu v te nasi a Catrice maji u nas stale tu "svetlou kolekci".

      Vymazat
  5. To mě dokáže vždycky akorát naštvat když za hranicemi mají různé nové kolekce a k nám se to vůbec nedostane :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ten lesk nema testeer..ze se nestydis!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mily, vtipny anonyme, to se nesmi koukat na lahvicku bez testeru :D :D Pardon, o tom jsem jeste opravdu neslysela

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*