neděle 12. května 2013

Pohodová neděle

Slunečnou a příjemnou neděli =)

Ráno se mi moc nechtělo z postele, ale jakmile jsem za okny uviděla paprsky slunce, šlo to o poznání lépe =)

Moc jsem neotálela a začala se chystat na nedělní obídek k babičce a dědovi. Ještě předtím jsme se stavili v ústeckém Tescu , kde jsem udělala menší nákup především piv s novými příchutěmi. Jakmile všechna piva odegustuji, udělám jakýsi souhrn a napíši vám své pocity =) Ať tu máme také něco jiného a netradičního.

Má babička má také kočičku, která je o dost menší a celkově je to jiná řasa (jak jsem s oblibou jako malá říkávala =)) ) a jelikož přes léto tráví s prarodiči svůj čas na zahradě, jakmile za okny cítí jaro a teplo, chce se jí tuze ven. Babička má na ni popruhy, které ji na rozdíl od mé medvědice (je to britka a britky takové zkrátka jsou) jsou a pravidelně - někdy i 3x denně - s ní chodí ven =)

Celou dobu co jsme byli u babičky chudinka seděla u dveří a mňoukala žadonícím hláskem, že chce tuze ven.. Tak jsem se rozhodla, že ji pro změnu vyvenčím také já. A protože to není až taková hérečka, jako ta moje šmudlinka, pěkně "zapózovala" v zrcadle výtahu cestou ven =)))


Venku byla ve svém živlu a já byla šťastná, že ji mohu učinit šťastnou =)





Po procházce byla pěkně vyčerpaná a tak odpočívala na topení =)



Teď se přesuneme od kočičky k nákupům piv, která jsem nafotila, abyste věděli o která konkrétně půjde..






A jak jsem tak obcházela regály s nápoji, narazila jsem na větší balení Coca-Col, která mimo jmen a oslovení alá miláček, brouček ap. dělají také takto:

Asi jinej GANG a PARTIČKA =D

To bude pro dnešní den vše, v příštím článku se na vás budu těšit s outfitem =)

Příjemně strávenou neděli vám všem =*

7 komentářů:

  1. Máš hezkou kočičku, takovouhle podobnou má moje kamarádka :) A ty coca coly ? :O to jsem teda neviděla :D)) Taky hezkou neděli přeji ! :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je krásná, tvoje princezna to nesmí vidět nebo bude žárlit :))

    Jinak nové Frisco mi hrozně moc zachutnalo...asi nejvíc:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé o tomto Friscu jsem ještě neslyšela, musím po něm mrknout. :) Máš tady pěkné vlásky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to mooc :) Nové frisco je super! :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vyčesané vlasy ti hrozně sluší! A kočička je krásná. :-)

    http://www.diarybyangeeel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*