úterý 21. května 2013

Dobrůtky

Dobré, úterní ranko =)

Jak jsem slíbila v nedělním příspěvku, dnes bude řeč o dobrůtkách, které jsem si pořídila v Německu.

Některé věcičky už jsou mi známé, ale jiné se chystám ochutnat prvně.
Nevím jak vy, ale já strašně ráda poznávám nové věci a chutě. Takže není divu, že když je něco nového, co mě zaujme a jedná-li se o potravinu/pochutinu - zkrátka ji "musím" ochutnat.

Začneme dnes "mléčným  koutkem". Miluji mléko a mléčné výrobky. Ať už se jedná o jogurty, sýry, nebo mléko jako takové - to je moje.
Mám ráda jak čisté jogurty, tak ty ochucené. A protože mi kvalita právě těch ochucený a hlavně jejich škála u nás přijde více jak bídná, nakupuji si je právě v Německu.


Koupila jsem své oblíbené pudingové jogurty ve vanilkové a čokoládové příchuti, dále Grand Desserty, které jsou opravdou pastvou pro chuťové buňky vašeho jazyka a vřele je doporučuji, dále jsem se rozhodla ochutnat Lion jogurt a objevila jsem nové příchuti mé oblíbené "pěny".
Ačkoli jsou určitě zdravější jogurty bílé - jednou za čas ani tato várka neuškodí. Alespoň to si myslím já a navíc, žiju jen jednou ne ;)

Strašně mě jeden "pěnový" jogurt krom příchuti (bílá čokoláda a pak červené víno) zaujal také svým obalem. Jogurt stvořený přímo pro mě - blondýnku =)


Nedávno jsem zmiňovala v samostatném článku ochucená piva a protože v Německu je jiná škála, ukořistila jsem další dvě na ochutnávku. Jedno malinové a druhé jahodové.


Dlouho jsem neměla cereální lupínky - Corn Flakes - které mám ráda ke snídani a tak jsem zjednala nápravu a koupila si tyto s oříšky. Nejsou vůbec sladké a jsou jiné právě díky oříškům.



Když nemám chuť snídat, velice ráda si dávám Smoothie, na které nedám dopustit. Ráda si je dělám i sama z čerstvého ovoce, ale tahle varianta - honem rychle - a na cesty - ideální =)


A u zdravých věcí ještě zůstaneme. Zamilovala jsem si saláty, které dělají se vším všudy v několika verzích. S masem, nebo bez, dresing, pražená semínka, rajčata, kukuřice.. Zkrátka co je libo a k tomu vidlička =)


Krom hamu a papu jsem také pořídila něco do svého kosmetického kufru.
Od jedné ze svých dobrých přátelkyň jsem k narozeninám dostala krém a přípravek pod oči na "vodní bázi". Stále jsem oddalovala jejich otevření a vyzkoušení, ale nadešel jejich správný čas. Protože jsem byla po dlouhé době v německém Aldi (ve kterém tuto kosmetiku Biocura prodávají), nemohla jsem se nepodívat  na zbytek nabízených produktů. Měli několik druhů krémíčků, ale také laků na nehty, lesků, tvářenek a pudrů. Jelikož jsem dlouho sháněla nějaký kompakt se zrcátkem do kabelky k příležitostnému přepudrování a kontrole stavu mého xichtíku =D rozhodla jsem si vzít pudr v "pískovém" odstínu a v tom samém provedení také tvářenku v odstínu 06. Chystám o přípravcích samostatný článek, ale alespoň představení vizuální.


To by bylo k mým posledním nákupům za českými hranicemi vše.

Co se vám zamlouvá za dobroty, jestli vůbec nějaké =)
Máte s něčím zkušenost?
Znáte kosmetiku značky BioCura?

kkiss

4 komentáře:

  1. Mňaaaaaaaaam! Po přečtení článku jsem si letěla dělat snídani :D
    Všechno to vypadá úchvatně :*

    OdpovědětVymazat
  2. Smoothie si kupuji v Německu vždycky...jednou se mi ale stalo, když jsem byla v Mnichově a chtěla jsem si dát banánové smoothie z Kaufhofu v parku, že na mě nečekaně vybouchlo...Všichni na mě čuměli, já vypadala, jak kdyby mě někdo poblikal a smrděla jsem celou zpáteční cestu domu :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D Tak to je pak nemilá prekérka =D Ale člověk se aspoň zasměje =D Hihi

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*