úterý 23. dubna 2013

Černá s puncem královské modré (DIY sako)

V dnešním outfitovém postu se zaměříme na doplňky v barvách královské modři, které doplňují černý jednoduchý outfit společně s krajkovým topem, který má nesčetné množství kombinací a ráda bych vám alespoň několik z nich ukázala =)

Královská modř v kombinaci se zlatou je jednou z mých letošních lásek, stejně jako třeba mint.
Lodičky, které uvidíte jsem si kupovala dříve než psaníčko a jakmile jsem viděla psaníčko ve stejném barevném provedení, věděla jsem, že ho k botičkám musím pořídit, protože budou tvořit nerozlučnou a skvěle ladící dvojku.

O krajkovaném topu se tu nebudu rozepisovat, bylo o něm řečeno dost už v jeho samostatném postu. Jeho koupě byla jedna z těch nejlepších, které jsem za předešlou dobu učinila.

Aby ale nezůstalo jen u věcí, které jsem koupila.. Přiložila jsem také ruku k dílu..

Pořídila jsem si nějaký ten pátek nazpět obyčejné černé sako, které samo o sobě bylo skvělé a využitelné na mnoho způsobů, já se ale rozhodla, že si ho přeci jen zdokonalím/vylepším. Rozhodla jsem se poset lem klop společně s kapsami "plochými kuželkami" ve zlaté barvě. Zabralo mi to skoro tři hodiny, než jsem se dopracovala k výsledku a to jsem původně chtěla poset klopy saka celé, což bych asi dělala jeden celý den?! Naštěstí se tak nestalo a já zůstala při zemi a ozdobila ho jen s mírou =)

S výsledkem jsem spokojená a zajímá mě, jak se bude líbit můj nápad s cvoky na klopy saka vám =)

Boty: Asos, Kalhoty: NoName, Top: NY, Sako: HM, Náušnice: Tally Weijl, Psáňo: Asos.







Těším se na vaše názory na outfit a ozdobené sako =)

Nádherný den čtenáři a čtenářky =*

kkiss



17 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Sako a topánky opat a zase TOP ! az mi je to trapne stale dokola pisat :D sako si brutalne ozivila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda ty máš tolik nádherných párů bot! :) opět krása...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsem zastáncem třpitu, ale to sáčko prokouklo. Moc se mi to celé líbí. Jen ty foto by chtělo z větší vzdálenosti a menší výšky. Ale chápu, že není tolik času vždy najít optimální prostor.
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  5. Opäť raz vydarené. Blondínkam kráľovská modrá proste sedí :) A na čipku mám slabosť

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je nádhera!! Snad nejpovedenější tvůj outfit :*
    Miluju královsky modrou barvu a psaníčko s botičkama vypadá uchvatně :)
    NÁDHERA!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadáš jak nějaká celebrita! :) Jsi krásná, krásný outfit a já miluji tvoje krásné vlasy! :))))) Nádherný prostě..
    Na mém blogu stále probíhá GA http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. toto ti úplne najviac svedčí :))) kočka :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  9. Je to uplne super! Strasne se mi libi, jak to vse umis zkombinovat!

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasnéééé! Jeden z tvých nejlepších outfitů, podle mě. :-) To sako je moc hezky ozdobené, jsi šikovná.

    http://www.diarybyangeeel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. krásne zladené a topánky zaujímave :)) keby ťa uvidím niekde na ulici si pomyslím že aká pekná advokátka :))

    pozyvam na naš blog http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. to DIY sako je skvelé tak ako celý outfit:)

    pozývam ku mne na giveaway:) http://laviealexandra.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Psaníčko je dokonalé.
    To sako si si veľmi pekne vylepšila. Rozmýšľam že aj moje sako potrebuje nejako oživiť ale asi nato nebudem mať nervy:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  14. krásne, veľmi ti to pristane

    OdpovědětVymazat
  15. Moc by se mi líbila nějaká fotka zespodu, aby vynikly i botičky. :) Tak třeba příště. Ty fotky zespodu vypadají hodně dobře, zkus to někdy. Fotograf si musí jakoby pokleknout no. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*