sobota 2. března 2013

Weekend

Krásný sobotní den =)

Minulý týden jsme se pokusili neúspěšně dostat do Německa a omrknout tak krámy s novými jarními kolekcemi.
Dnes to máme v plánu zkusit znovu a tentokrát snad úspěšně, alespoň v to doufám.

Mám v plánu koupit si gumičky, které by vám neměly udělat otlaky na ruce, pokud si je na ni dáte a taktéž na vlasech. Jsou už i u nás, vypadají tak trošku jako guma do kalhot a buď je spojená uzlem, nebo mašličkou. Když jsem je ale viděla v našem H&M za 100Kč 4ks, tak mě přešla chuť a ani v Claries 4ks za 80,- mě nenadchlo a to díky barvám. Uvažuji, že bych si je snad i vyrobila sama, ale nemám nejbližší cestu do galanterie, takže si je radši koupím už "hotové". Snad budu mít to štěstí a seženu je za příznivější cenu =)
Pokouším se marně nalézt fotku těchto "novodobých" gumiček do vlasů na Googlu, ale nějak se mi nedaří =/

V plánu mám mimoto podívat se na kousky v odstínu mint - nebo jiné pastelky. Jsem zvědavá, jestli mi něco padne do oka.

Pro nic víc konkrétního nejedu, tak se nechám překvapit, třeba mě něco trkne do nosu. Asi jako tři oříšky pro Popelku jejího tatínka =)

Už je zase sobota, ten čas neuvěřitelně letí a přijde mi víkend - 2dny velice krátké na zregenerování těla a duše před tím týdenním náporem školy =D Už se toho začalo valit poměrně více a snažím se věci dělat s předstihem a nenechat je na poslední chvíli, kdy se nakupí a já pak jen zírám jak vejr, že toho mám hodně.

Odpočinek a relax je ale také důležitý, proto odpočívejte a udělejte si pěkný víkend =)

Otázka tedy následující - jaký si uděláte víkend vy?

kkiss =*

8 komentářů:

  1. Beruško užij si to tam a přeji úspěšný lov. Já dnes jedu slavit kamarádovi narozeniny a jinak mě o víkendu čeká učení. Snad seženeš něco MINT, budu se těšit i na gumicky. :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatíčko děkuji mnohokrát =* Krásně si užijte oslavu a moc to s učením nepřeháněj, ať se ti po víkendu nekouří z hlavy, chce to i relax =)

      Vymazat
  2. hneď by som brala tvoj dnešný program :) my uvidíme, čo nám dnešok prinesie ale radi by sme sa tiež niekam s priateľom vybrali :) Tak držím palce, nech sa ti podarí nakúpiť super veci a potom nám to dúfam všetko ukážeš :)
    Pekný dník :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc =*
      Uvidíme, jestli bude tento "koukací den" - rozuměj spíše nakupovací =D - úspěšný či nikoliv. Rozhodně se podělím o všechny novinky a pokusím se i možná něco málo nafotit =)
      Tobě také krásný den přeji

      Vymazat
  3. také ti přeji hezký víkend, a na ty gumičky jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám akurát sobotu ráno 8:23 a už som hore a rozmýšlam čo idem robiť lebo priateľ je dnes v práci. Zrejme to bude doobedie venovane len mne :) . Farbu mint som si aj ja obľúbila. Na jar ja vhodná a v lete sa v nej bude pekne vynímať opálená pokožka.

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že se brzičko objeví tvé úlovky:).

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*