čtvrtek 7. března 2013

Úlovky z prvních jarních nákupů v Německu

Krásný čtvrtek všem!!!

Tak a je to tady, doufám, že se těšíte, protože dnes přicházím s MEGA článkem z prvních (a asi na dlouhou dobu i posledních =D ) jarních nákupů z Německa.

Německo mám díky krámům, módě, ale i potravinám velice ráda a ještě raději se do něj právě kvůli těmto věcem vracím.
I přesto, že mají místní dámy (ale i pánové) neomezené možnosti nákupů všelijakých značek a krásných kousků za mnohem příznivější ceny než u nás, jejich oblékání mě nijak neoslovuje a moc se mi nelíbí. Většinou na ulici dokážete rozeznat němky a němce právě na základě oblečení. Ale to je zase o něčem jiném.

Nafotila jsem všechny věci, které jsem pořídila.
Jelikož bylo všude mnoho lidí a na kabinky se stály a čekaly nejméně kilometrové fronty, většinu věcí (rozumějte oblečení v podobě svetrů a trik) nezkoušela. Jsem docela odvážná, protože jsem riskovala, že mi polovina nepadne. Ale já prostě neměla čas, chuť a ani nervy na to stát půl hodiny na kabinku, když jsem místo toho mohla jít do jiného krámu a svůj čas místo čekání vynaložit zkrátka pro mě užitečněji.

Naštěstí věci, které jsem si pořizovala nebyly za nějaké horečné ceny, takže jsem si říkala, že v nejhorším případě bych je hold poslala o dům dál a to je i důvod, proč uvidíte na věcech cedulky.
Mimochodem, jedna věc půjde asi opravdu bohužel do světa =/ ale k tomu se dostaneme.

Na úvod tedy foto s většinou mnou pořízených věcí...


Jak můžete vidět, barvičkami to jen a jen hýří =)

První věc, kterou jsem si pořídila byl kryt na telefon..
Ale dámy (případně pánové), sedla jsem si z něj málem uprostřed krámu na prdel!!!
Už jsem skoro opouštěla krám, nebo tedy byla na odchodu, kdežto jsem uviděla u pokladny viset kryty. Ale ne jen tak ledajaké, jednalo se o kryty od CK. Byly naprosto úchvatné. Já tupec je zapomněla všechny pohromadě nafotit. Každopádně vzala jsem si nakonec zlatý. Přesně ten můj typ měli ještě v bílé, červené a modré. No nejraději bych si vzala od každého jeden. Krom plastových krytů měli také se zadní části z textilu. Naštěstí jsem našla fota na internetu, takže vám alespoň některé ukážu =)
 
 
Já jsem majitelkou toho zlatého, foto naživo mám zde: 
 

Jako druhou věc bych vám ráda ukázala svetry a triko, které jsem si pořídila v Tally Weijl. Do Tally jsem šla asi jako druhého obchodu, jelikož na mě volal svými barvami. Prolítla jsem ho celkem rychle a hned věděla, kde se nachází mí favorité. Jedna věc pro mě byla ale matoucí a to dolary na věcech.. Mimo cenovky na nich visely ještě zvlášť dolary a někdy na nich byla vyobrazená cena 5euro a jindy 10. Myslela jsem si, že to jsou nějaké akční kousky za tyto zmíněné ceny a tak se ani neuráčila pořádně podívat na cenovky normální. Jenže to se mi stalo osudným a u pokladny jsem platila ceny normální a ne tyto "dolarové". Byla jsem v němém úžasu, ale v tu chvíli jsem tam stála jak opařená. Každopádně částka nebyla navýšená zas tak o tolik, doteď ale nechápu co to mělo být a budu si to muset někde vyhledat. Dejte si na to pozor, protože já jsem byla v šoku. Největší překvapení pro mě doma bylo, když jsem si věci doma vyndala, že "přidané dolary" z věci zmizely ??? Takže mě napadlo, jestli to náhodou nebyla na mě nějaká bota a já pipka blbá nebyla schopná otevřít pusu a něco kváknout, nebo se aspoň zeptat...
Nu což, pozdě...


Hrubě pletené svetry se mi líbí již delší dobu.
Hodně si na ně potrpí má bruneťátská kamarádka a má jich několik kusů. Vždy jsem je na ni obdivovala a jednou jsem takhle šla u nás po Olympii a zabrousila do Tally, kde jsem objevila žlutý neonový svetr za neuvěřitelných 129.- !!!! No nekupte to.. Přidávám ho sem s fotkou dalších úlovků z německého Tally, protože jsem ještě neměla tu možnost ukázat vám ho. Svetr vlevo má velké díry a ideální ho bude nosit s nějakým tílkem pod ním, kupodivu mi padne dobře, jen triko s dlouhým rukávem pod něj je již nemožné mít, protože rukávy jsou samy o sobě celkem těsné. Triko napravo s moderním knírem.. Nejsme protěžovatelkou této módy a knírko fanatismu, ale tohle triko mi přišlo prostě skvostné a tak jsem po něm sáhla.




Jedeme dál..
Gumičky, které jsem sháněla a už vám sem o nich psala v úterý a o víkendu jste už sice mohli vidět, ale dávám je sem raději znovu, pro ty, kteří je třeba neviděli =) Ještě opáčko: jedná se o gumičky, které by neměly způsobovat otlačeni na vlasech po sundání culíku a ani na ruce.

Dalším úlovkem je pyžamo.
Původně jsem chtěla a pídila se po něčem s kravím vzorem, jelikož ho zkrátka miluji, ale nic takového jsem bohužel nenašla. Oslovilo mě ale tohle pyžámko s plyšovými kalhoty. Je prostě úžasné a hrozně se mi líbilo.




Byla jsem rozhodnutá, že si pořídím nějaký mint kousek. Nejvíce jsem chtěla sáčko, ale to jsem bohužel nesehnala. Když už je měli, tak jsem nenašla svou velikost a tak od toho trošku upustilo.
Nakonec jsem si ale přeci jen něco mint pořídila.
Zima pomalu a jistě končí a tak mají všude výprodeje zimních kousků a věcí. Pořídila jsem tedy ve slevách gepardí papuče v mint provedení. Musím si je stihnout vzít aspoň jedou na sebe, než začne být úplně krásně.


Nezávisle na papučích, respektive ještě předtím, než jsem si je pořídila - jsem si udělala radost alespoň obyčejným trikem v této barvě a hle, ono se to bude k sobě skvěle hodit.


Mou mamušu jednou děsně ohromil blog nějaké francouzsky, která měla outfit s neonově růžovou crossbody, která dodala celému outfitu obrovský šmrnc a nádech.
Narazila jsem na obchod, kde se to neonovými a pastelkovými odstíny kabelek jen hemžilo a neodešla jsem s prázdnou... Uhhh... Ještě teď mám husinu, že jsem takovou kabelu sehnala. Je v jiném provedení než klasické neonky v crossbody stylu, které znám a cenově jsou tedy o dost jinde (alespoň co já vím, tak dražší). Tady ji máme společně s trikem, které jste už mohli vidět výše.


Sháněla jsem také nějaké botičky na jaro.
Velice se mi líbí cvočky a celkově tento styl je mi velice blízky a tak není divu, že mě takové věci nenechají chladnou.
 V jednom z krámů s největšími výprodeji měli také mé následující úlovky. Kabelu posetou cvoky a k tomu polokozačky na jaro. Jakmile jsem tam tyto dvě věci uviděla, věděla jsem, že budou tvořit super dvojku a kombinaci.



Pomalu, ale jistě se blížíme do finále.
Aby bot nebylo málo, tak jsem si pořídila střevíčky přímo pro princeznu. Akorát si nemohu zpívat, že mám střevíčky jako ze zlata, protože jsou stříbrné. Kámen úrazu, že já pako si je nezkusila a doma mi přišly celkem těsné. Zkusím si je zkusit ještě zítra, jelikož je možné, že mám nateklé nohy z celodenního běhání, pokud ale ne, budou na prodej - velikost 38.




Od bot a oblečení se přesuňme ke kosmetice.
Neodolala jsem a pořídila si tři nové laky. Ano, jakoby jich bylo málo za poslední dobu.
Bohužel jsem zjistila, že se mi sešlo několik stejných odstínů a asi je rozprodám, můžete se tedy těšit na nějaké odstíny k mání již brzy u mě na blogu.


Laky značky P2 u nás ještě nejsou k dostání.
Sáhla jsem jak je vidno po pastelových barvách a jedné žluté, které mi přišla velice zajímavá. Odzkoušíme a uvidíme, jak se mi bude líbit.
Mimoto jsem narazila v německém Rossmanovi na korektor a projasňující bázi od Essence, který už jsem u nás nesehnala a i tady je měli v akci za 0,95 eura, takže jsem si  vzala tyto produkty k lakům.



Dámy a pánové, to máme vše!! =)
Uh, vyčerpala jsem snad všechno, co jsem měla k dispozici, představila vám veškeré novinky a úlovky. Jediné, co jste tu neviděli jsou zásoby, které jsem si nakoupila v podobě ochucených mlék, které jsou v Německu o dost levnější a ještě nějaké ty nové a již zajeté šmakulády, abych si měla čím zpestřit chutě ve škole.

Na závěr ještě foto většiny produktů..

Doufám, že se vám tento článek líbil a zajímá mě, jaké věci se vám líbí, případně proč a jestli už máte za sebou také první jarní nákupy? =)

kkiss =*

25 komentářů:

  1. Ty tašky, trička, sveříky :-O Teď jsem si na prdel sedla já! Ta mint je prostě dokonalá, brala bych úplně všechno ve stejné barvě beru :D Nákupy se skutečně povedly :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-* jsem rada, ze se vecicky libi . Ja padam na prdel z Tveho noveho mint laku :D u nas jsem ho jeste nevidela :(

      Vymazat
  2. takto provokuješ! :P toľko vecíí,až ti závidím:) to pyžamko a tie nohavice k tomu,juuuj:)) už aby som aj ja vyrazila na nákupy:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no ja jsem stara znama provokaterka, hehe. Ba ne :)) pyzamko neskutecne hreje, teda ta katata :) Sup sup na nakupy, at se mohu kochat tvymi ulovky :)

      Vymazat
  3. Super nákupy:* Pyžamko je úžasné a všechny botičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oh bože, tie modré topánočky s kabelkou sú úžasné, aj to pyžamko.. aj laky a aj tie pletené svetre!! Vau, tak to závidím, toľko skvelých vecí...(ale v dobrom) :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :) udelala jsem si obrovskou radost a mam na nejaky tyden dopredu nakoupeno :)

      Vymazat
  5. Ten barevný svetr z TW je nádherný, včera jsem se na něho dívala u nás... Jen škoda, že ke všem těm věcem nemáš dopsané ceny, abychom si mohli udělat představu o kolik je německo levnější :) A ty mlíčka si mohla taky nafotit, miluji ochucená mléka! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, kdybych vedela, ze bude zajem i o mlicka, tak jsem je take nafotila :) Pro predstavu cen mohu aspon rici (jelikoz jsem cenovku uz osmikala :( ), ze nejdrazsi kousek byl za 20€ :)

      Vymazat
  6. veľmi pekné veci, v ešte krajších farbách!:).. tá modrá taška je asi najkrajšia, neskutočná!:) a svetríky takisto!:)
    http://pepalaaaand.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, brala bych všechno, ze všeho nejvíc ale pyžamko, tričko s knírkem a mint tričko :) .! Vydařené nákupy, trefila by ses mi do vkusu! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc rada, ze jsem se trefila do vkusku i nekomu jinemum:))

      Vymazat
  8. Skvělé nákupy :) Dostaly mě všechny boty :)

    OdpovědětVymazat
  9. tie kozačky a kabelky vyzerajú špicovo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty mě dostáváš:)!!! Já chci takééééé...

    OdpovědětVymazat
  11. Super kousky, krásné barvičky! :)

    OdpovědětVymazat
  12. jééé moc krásný, já miluji barvičky, takže vše se mi moc líbí :)
    Jinak za kolik si pořídila tu nenonové růžovou tašku? Mají totiž stejnou tašku na Příkopech a ve žluté a zelené barvě .)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*