čtvrtek 28. února 2013

OOTD Blue Dress & Cousin

Krásný čtvrtek =)

Jak už napovídá sám název, dnes bych vám ráda ukázala svůj nedělní outfit, tentokrát se jedná o modré šatičky z dětského oddělení z C&A =D

Ano, klidně se smějte, klepejte na čelo a já nevím co všechno.. Pořídila jsem si šatky z dětského oddělení. Nemohu si pomoci, ale dost často tam mají věci, které nemají ani na dámském oddělení. Velikosti jsou tam většinou až do 176cm - ale přijdou mi i tak o dost větší, takže kolikrát stačí 164cm a věcičky padnou jako ulité. Nejraději tam zabrousím vždy v Německu, kde mi přijde, že mají širší sortiment a hlavně je tam menší pravděpodobnost, že na mě budou lidé zírat (konkrétně maminky a tatínkové, kteří nakupují pro své ratolesti a pak se tam objeví přerostlé dítě- já -  a hledá něco na sebe). Ne, že by mi ostatní lidé vadili spolu s divnými a nechápavými pohledy, ale sortiment za hranicemi mi přijde i tak více neokoukaný a jiný.

Druhá část dnešního článku a postu bych věnovala také ráda svému bombastickému bratránkovi Tomiuškovi  (jmenuje se Tomáš, ale tato přezdívka se v naší rodině chytla a tak mu neřeknu jinak.. vlastně ještě Bohoušku, ale to ani nevím jak se to zrodilo a proč =D ) Zmiňovala jsem se v nedělním postu, že by měl přijet také na oběd a že se po dlouhé a na dlouhou dobu zase uvidíme/neuvidíme. Teď jsem to napsala možná jako prase, ale snad mě pochopíte. Takže skutečně dorazil, dokonce neměl ani zpoždění jako obvykle (oběd pro babičku znamená přijít před 12, nebo přesně ve 12 - kdy se servíruj oběd - můj bratránek si ale rád přispí a tak u něj není novinkou, že jezdí až kolem jedné hodiny)- Tentokrát se ale konal včasný příjezd a dokonce 14dní zpět nás trumfl a přijel dřív než já s mamčou (možná to bylo tím, že jsem řídila a courala před příjezdem po krámech, ale to psssst, o tom nikdo nemusí vědět).

Bratrance mám strašně moc ráda, jelikož jsme spolu v podstatě vyrůstali. Je pro mě něco jako brácha.. (jsem v podstatě jedináček, mám nevlastní sestru a bratra, ale nestýkám se s nimi a proto bych to tu nerada rozebírala, ale jen abych to uvedla na pravou míru a rozuměli jste mi).
Jako malí jsme jezdívali na letní prázdniny k babičce a tam trávili takřka celé léto. Byla jsem tam jediná dívka mezi samými kluky a dle toho jsem se také oblékala a dračila. Chtěla jsem totiž zapadnout, nebylo výjimkou, že mě často nechtěli brát mezi sebe a utíkali mi. Musela jsem se dokonce několikrát "osvědčit" jako správná "lumpačka" a vyvést s nimi nějakou lumpárnu - jako například kradení vajec z cizí zahrady a tak podobně...

Někdy jsme měli samosebou chvíle, kdy jsme spolu nepromluvili ani slovo, ale vždy jsme se usmířili a byli parťáci.
Musím říct, že čím jsme starší, tím více si rozumíme. Možná to tak přijde jenom mně, ale opravdu mám z toho takový pocit. Tomiuško je o rok mladší než a já a asi i to, že máme spoustu zážitků a vzpomínek na  dětství a prázdniny a k tomu se nevídáme moc často, jelikož bydlíme každý v jiném městě, nemáme šanci si tak zevšednět.

Roste z něj pořádnej kořen a roste tedy do krásy. S jeho dovolením bych sem proto dnes vložila mimo svůj outfit také fota s ním, tak snad se nebudete za tuto mimoOutfit odbočku hněvat =)

Kdo mě ještě nesledujete a chtěl byste skrz INSTAGRAM, najdete mě tam jako KKISSINKA

Pásek Tally Weijl výprodej za 29,-

S mým bratránkem =) ( náušnice Tally Weijl)



I když tato fotka může vypadat trošku "milenecky" tak se nenechte zmást =D



Tomiuško, mám Tě ráda =)*

Jak se vám líbí šatičky z dětského oddělení?
Co vy a vaše vztahy s bratranci a sestřenicemi?

Kkiss =*














23 komentářů:

  1. Ja ked som este nosila velkost oblecenia S tak som si parkrat tiez nasla veci aj v deckom oddeleni. Na to podla mna nic nieje. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná =D =) Neee, nic si z toho nedělám, ale přišlo mi na místě to podat trošku odlehčeněji =)

      Vymazat
  2. Náhodou- šatičky jsou moc krásné!! :) Občas do dětského taky nakouknu:)
    A hezké fotky s bratránkem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chodím do dětského oddělení pravidelně a nikdy na mě blbě nekoukají, protože tam chodí spoustu ženských taky :D Obzvlášť v H&M vidím vždycky slečny podobného vzrůstu jako já, jak pátrají po větších velikostech :) Moc krásné šaty a fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D tak to je super!!! Mívají tam super kousky, když člověk hledá, tak najde =)
      Děkuji moc =)

      Vymazat
  4. Tak ty saticky jsou nádherné už jsem je obdivovala na insta ;-) taky mám pár věcí z dětského oddělení. Mnohdy je tam větší výběr než v dámském oddělení.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné šatky!!! Sluší vám to Andynko:).

    OdpovědětVymazat
  6. Šaty jsou skvělé :) Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi tvoje fotky...vypadají jako z komiksu a ty jsi na nich vždycky okouzlující! ;-) A bratránek je FEŠÁK!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuji. Snad si to přečte, nebo mu to budu muset říct =) Bude potěšený stejně jako já =)

      Vymazat
  8. To je moje barvička :)) Nádherné .)

    OdpovědětVymazat
  9. I really like your blog. if you would like to follow me. muckss :) http://geceisiltisi.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná barvička :-) moc ti to sluší, no a bratránek je fešáák :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*