pátek 25. ledna 2013

Zdravě, ale chutně

Ahojky!

Jelikož mám teď v období zkoušek celkem dost času, tak s mamkou ráda vařím a zkouším nové a nové věci, abych byla jednou dobrá žena pro domácnost, hehe =)))
A nýbrž je po všech těch svátcích potřeba trocha odlehčení, snažíme se vyvářet zdravější (ne li zdravá) jídla.

Mám zde pro vás fotky pokrmů, které jsem za uplynulou dobu vařila - a blejskla - a tak bych se o ně s vámi ráda podělila. Ačkoli se vám mohou zdát nějaké pokrmy ne tak zdravé, byly připravovány v našem novém pomocníkovi, kterým je horkovzdušný hrnec, kde stačí lžíce oleje - tudíž téměř bez tuku.

A protože zima znovu udeřila, tak posílám pozdravy "z kulíškova" =*

Zaujalo vás nějaké hamu papu?

kkiss
Instagram - KKISSINKA

KusKus s mrkví a hráškem
Neděste se, to není tuna oleje,ale voda ze zmrzlé rybičky


KusKus se zeleninou a s lososem

Plněné brambory



Těstovinový salát a jednohubky s česnekovo-sýrovou pomazánkou, sýrem a okurkou - pyžamová party s kámoškou



Omeleta s cibulí a lososem
Játra obalovaná ve slanině

Kdo si hraje, nezlobí

Kulíšková =)









19 komentářů:

  1. mnaaam ,vsetko vyzera velmi chutne:) si sikulka, a pristane ti to :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :) snazim se snazim, snad ze me bude jednou aspon prumerne dobra kucharka a zena v domacnosti :))

      Vymazat
  2. vše vypadá skvěle!

    barevné rtěnky ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to krásně a v té růžové jsi k nakousnutí :-) Také ji mám ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Ti. Ja a ruzova jsme zkratka nerozlucne kamosky :)))

      Vymazat
  4. Teď stojim už hodinu v zácpě v Praze. Mám hlad jako blázen a to Tvé jídlo vypadá tak krásné♥ A hrozitancky ti to sluší♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyyjo, tak tu zácpu ti nezávidím:(, jezdit po Praze, to by mi asi praskly nervy :D

      Vymazat
    2. To mi povídej, Praha je na tohle "úžasná", naštěstí jsem v ní ještě nikdy neřídila a tak si to musí odtrpět jiný řidič.
      A děkuji moc =o*

      Vymazat
  5. Ten nadpis to skvěle vystihuje. Taky se tím snažím řídit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =) To jsem ráda, že nejsem jediná tohoto názoru =) Všechno jde, když se chce =)

      Vymazat
  6. V prvom rade uzasny ruz, je naozaj nadherny a super papanicko! Z toho doma robime len tu pecen v slaninke ale ta je super chutna!
    Inak ak mas rada Ziaju mrkni sem:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/mnam-mnam-ziaja.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti, ráda experimentuji a přesně, je to lahoda =) A děkuji za pozvání ke článku, Ziaju jsem doposud neznala =)

      Vymazat
  7. Můžu se zeptat, čím jsou plněné ty brambory? Vypadá to úžasně :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samosebou :) jsou plnene takovou nadivkou z vydloubanych brambor, masla,syra, sunky, cibule a koreni :) je to snadne a vsem chutnalo :) tak snad se bude hodit. Kazdopadne zalezi dle chuti, cimpak si je naplnis :)

      Vymazat
  8. mňam vyzerá to všetko chutne, aký rúž máš prosím ťa? vyzeráš s ním skvelo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na těchto fotkách mám rtěnku od Catrice Ultimate Shine 240 =) A děkuji moc.

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*