sobota 19. ledna 2013

Růžové sáčko

Ahojky =)

Předevčírem jsme tu měli "souboj tří outfitů" s růžovým sáčkem.
Ve většině jste se jednohlasně sešli, že vám přijdou všechny outfity moc přeplácané. Jsem za vaše názory moc ráda, je někdy potřeba slyšet to, jak to vidí svýma očima někdo jiný =)

Každopádně chci jen podotknout, že barvy miluji a jsem trošku šílenec, který se někdy rozmyslí udělat barevný outfit a pak z toho může vzniknout jakási "divočina" anebo přeplácanost =D haha.

Jelikož je post přednastavený, tak vám neřeknu, zda-li jsem na té akci nakonec byla (protože to do poslední chvíle nebylo jisté), ale ukážu vám jaký jsem nakonec zvolila nejspíš outfit, pokud jsem šla:


 

(náušničky v barvě bot a tílka, jen takové "pecky" - a mé hodinky DKNY)
Pro někoho to bude možná stále "divočina" nebo "přeplácanost", ale mně přijde, že jsem to stáhla celkem dost =D Ale jak říkám, je to věc názoru a každý jsme jiný, proto proti gustu, žádný dišputát =)

Nu a tady co jsem vyštrachala pár fotek se sáčkem:






















Fotky z léta, jak vidíte, barvy barvy barvičky =D



Zde můžete vidět obdobu toho, co jsem si vzala nejspíš na sebe, jen v kombinaci s bílými 3/4 - ať už je tu zas léto!!


Jeden z nápadů na růžovo - gepardí outfit =)


Přeji všem krásný sobotní den a celý víkend a v brzké době se můžete těšit na představení prvního balíčku z mé OBJEDNÁVKY. Dorazila mi kosmetika MUA  =)

kkiss =*


2 komentáře:

  1. moc pěkné mě se nejvíc líbí ten první outfit!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju kombinaci leoparda a fuchsiové <3

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*