pondělí 31. prosince 2012

Že by zázrak?

Kuk !!

Nemohu tomu uvěřit, ale asi opravdu existují zázračné přípravky na nehty!!!
Jedním z nich je můj vánoční dárek - zpevňovač nehtů od Sally Hansen - Hard as Nails a druhým top coat od Nycu - Turbo Dry Top Coat.



Dříve jsem měla přípravek od NYCu a musím říct, že mé první vyzkoušení nedopadlo zrovna nejlépe.
Již druhý den, po mytí vlasů se mi odprýskaly špičky asi na dvou nehtech, takže jsem byla opravdu zklamaná a říkala si, že to byly zase vyhozené peníze..
Jakmile jsem ale dostala Sally, nanesla jsem si ji na lůžko, nalakovala lak a ještě "zafixovala" top coatem od NYCu... Světe div se!! Ono to drží !!

Nehty již mám nalakované asi 4.den a menší újmu pozoruji asi u dvou nehtů (oba na levé ruce), které jsem si ale zapříčinila vlastní vinou. Pravá ruka je nedotčená a vypadá, jak kdybych si nehty právě čerstvě nalakovala.

Když už jsme u laků, ráda bych vám představila své dva barevné lakovací dárky a to červený od P2 a modrý z "vánočního balíčku tří laků" od Colouramy =)

650 Fever

Colorama 80


Laky v akci

Jak se vám líbí tato kombinace barev na nehtech?
Přijde vám moc kosmo a nenositelná, nebo byste se odvážili ještě do něčeho ulítlejšího?
kkiss



Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*