neděle 30. prosince 2012

Pink!

Ahojky!

Dnes bych se ráda pochlubila svými novými úlovky ze světa rtěnek =)
Jedná se o dvě naprosto úžasné barvičky růžových odstínů. Jedna je od :

Catrice - Ultimate Shine 220 Mrs. Brightside

a druhá:

Maybelline Colorsensational - 900 Pink Pop (celou kolekci najdete pod názvem Vivids - i když na našich "českých" rtěnkách to napsáno není)
Začněme Catrice:
Catrice rtěnky mě velice mile překvapila, zatím jsem si od této značky nepořídila nic jiného, než lak na nehty a upřímně musím říct, že co se výdrže týče, tak ne vždy jsem (záleželo na odstínu) byla spokojená s výdrží.
Na tuto rtěnku Ultimate Shine 220 jsem narazila čistou náhodou (jedna slečna ji měla na ne moc kvalitní a ostré fotce a pod ní se jí v komentářích někdo ptal několikrát na odstín - až ho tam nakonec napsala), byla jsem zvědavá a při první návštěvě Rossmanna jsem zamířila ke stojanům Catrice.
Rtěnku jsem pouze otevřela, ani ji nezkoušela a věděla jsem, že ji beru (cena 104,-).

Konzistence:
Naprosto úžasná, vláčná a velice příjemná na rtech. Skvěle se nanáší, nehrudkovatí, je jemná jak balzámek.

Barva: 
Úchvatná, překrásná, boží !!! Nemám co bych jí vytkla, našla jsem svou favoritku. Odstín je lesklejší, dodá rtům sytost a šťavnatost, jaksi rty "nafoukne", prostě bomba!

Balení:
Jednoduché stříbrné, po otevření celostříbrné "vysouvátko". Naprostá spokojenost.

Hodnocení:
Určitě to není má poslední rtěnka od této řady, pokud sháníte rtěnku a nevíte přesně kterou, rozhodně doporučuji vyhledat drogerii se stojany Catrice a mrknout se na jejich odstíny této (anebo i jiné) řady.
Myslím si, že nebudete zklamané =)

Catrice 220 v akci

Svetřík Orsay, náušnice Tally Weijl, čelenka Camaieu

220





Maybelline Colorsensational - 900 Pink Pop:
Na tyto rtěnky z již zmiňované limitované edice "Vivids" jsem narazila na blogu jedné slečny. Od té doby jsem se po nich pídila a teprve před 2 dny jsem na ně u nás v DM narazila.
Málem jsem si jich nevšimla, jelikož mají hodně podobné balení jako limitky "Pop Sticks". Balení těchto rtěnek je o něco do červena, sytější.
Z této kolekce je u nás dostupných tuším 5 nebo 6 odstínů. Barvičky jsou opravdu úžasně syté, matné a neonově zářivé. 
Jelikož mám jeden odstín doma ( od Hello Kitty ;D ), který je dvěma odstínům z této řady velice podobný a já jsem se bála, že si koupím hodně podobný, ne-li stejný, sáhla jsem po světlejší, ale přesto velice výrazné růžové Pink Pop.

Konzistence:
Je o něco tužší než u Catrice, i přesto při nanesení je vláčná, nezalézá do rtů, nehrudkovatí a je příjemná.
Jediný pozor, který si musíte při nanášení dát, aby se vám nenavrstvilo více produktu v okrajových částech rtů.

Barva:
Sytá, matná, krásně vykreslí a zviditelní vaše rty.

Balení:
Úplně stejné jako u Pop Sticks, jen více do červena, sytější. Já jsem s ním vcelku spokojená. Uvnitř stříbrné =)


900 Pink Pop
900
Jak se vám líbí tyto dva odstíny?
Vlastníte nějakou z výše zmiňovaných rtěnek, nebo jinou z těchto řad?
kkiss




2 komentáře:

  1. Catrice mám, myslím, že i hodně podobný odstín :)
    Na ty druhé mrknu, líbí se mi, jak je matná, akorát si vyberu jiný odstín, tenhle by mi neseděl :)
    Ale tobě sluší oba :*

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*