pátek 21. prosince 2012

Oblíbené mlsání


Nevím jak vy, ale já sladké zbožňuji.

Vím, že všeho by mělo být s mírou, ale někdy si prostě nemohu pomoci a prostě se "napucnu". Druhý den to samosebou znamená, že se musí ubrat, abych nebyla jak valící se koule.
Všeobecně nejsem vybíravý člověk a tak to v podstatě platí i pro mlsání. Mám ale své favority a dobrůtky, na které zkrátka nedám dopustit a jen zřídkakdy jim dokáži odolat.
Ráda bych vám je představila, některé z nich budete určitě znát, jiné pro vás budou možná neznámé.

Začněme například čokoládou. Naprosto ji miluji! Přednost dávám čokoládě mléčné a bílé. Někdy se ale dostaví chuť na vysoceprocentní pravou černou čokoládu (v tom případě si například dám ráda kostičku "Lindtky" s pomerančem).
Lindt s pomerančem

Jako malá jsem zbožňovala preclíky se solí v čokoládě. Nevím proč, ale naprosto zmizely z povrchu zemského a tak jsem objevila alternativu v podobě tyčinek máčených v čokoládě, které si kupuji v Německu a jmenují se Mikado.
V bílé čokoládě
V mléčné čokoládě

U čokolády ještě chvíli zůstaneme. Vím, že je této čokolády plný FB ( a to u lidí, kteří také jezdí do Německa), ale nemohu jinak. Ano, tušíte správně. Jedná se o čokoládu Milka s příchutí Oreo.
Je to prostě SKVOST!!!

Další mou slabostí jsou M&M´s. Dopřávám si je především ve škole, protože je nabízí (jako spoustu dalších dobrot) náš automat. Nejraději mám asi ty žluté, ve kterých je burák. Špatné nejsou ale ani i ty modré, které jsou "crunchy". Na mé žluté favoritky ale nemají. No a nesmíme zapomenout na Lentilky, ty jsem ale neměla ani nepamatuji, jeden čas jsem bez nich však skoro nemohla existovat a vždy si pár slupla na dobytí energie.


Crunchy

Peanut
Barevný svět v hrsti =)

A když už jsme u těchto malých, barevných a kulatých dobrůtek, nemůžeme zapomenout ani na Skittles, nejraději mám kyselé (zelené) a divoké ovoce - wild berry (fialové).
Mé favoritky jsou prostředí a zelené
Abychom se trošku posunuli od sladkého mlsání ke slanému (až kyselému - za chvíli vysvětlím proč), ráda bych se podělila o slané výrobky, které mám ráda.
O víkendech si ráda s mamušou posedím u televize se sklenicí dobrého vína a koukáme na filmy, klábosíme. Potřeba je vždy něco k zakousnutí a našimi favoritkami jsou hospodské brambůrky.
Varianta s příchutí česnek, rády máme ale i klasické slané

Abych osvětlila zmiňovanou "kyselost", miluji brambůrky s příchutí octa. Tuto chuťovou závislost jsem si vybudovala díky svým známým z Anglie, kteří nám už od mého dětství vozili anglické brambůrky s příchutí "Salt and Vinegar". Všeobecně miluji kyselé, ale kyselé brambůrky jsou proste něco.
Dlouhá léta u nás žádné této chuti podobné nebyly, ale nakonec se přeci jen objevily od "Senzy". S těmi anglickými se nedají srovnávat, ale jako alternativa jsou dobré.. O level lepší mají ale výrobci Pringles, "oblečeny" jsou v modrém kabátku a kupuji si je v Německu.
Česká alternativa

Octové oblíbenkyně

A protože mlsání může být i zdravé, přesuňme se asi k poslední sekci těch "zdravějších" dobrot.
Mám ráda ovoce a chutná mi i v jiné, než čerstvé formě. Velice ráda mám například sušené banány, které si kolikrát dám raději než nějakou sladkost.
Sušené banány

Za další zdravé mlsání považuji například směsi, ve kterých jsou nejrůznější druhy oříšků, hrozinky, mandle, kokos, ananas (kandované ovoce). Tyto směsi se dají koupit i u nás, já si je většinou vozím opět z Německa.

Myslím si, že jako souhrn mých "topovek" to postačí =)
Jak mlsáte vy a co je vašimi favority? 
Znáte kyselé brambůrky, chutnají vám?



1 komentář:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*