sobota 22. prosince 2012

Krémy na ruce

Máme tu mé velice neoblíbené zimní, studené období, kdy je nepostradatelným pomocníkem krém na ruce, kterým dává toto počasí velice zabrat a je tedy potřeba o ně pečovat.
Musím se přiznat, že nejsem žádná velká poctivka, co se "krémování" rukou týče, (i tak u sebe neustále nosím krém na ruce - trochu ironie) ale i přesto jsem si našla své favority a i outsidery, ke kterým bych se více nevrátila.
Tři hlavní aktéři článku


Začněme krémem, který jsem dostala jako pozornost od kosmetické značky Mary Kay.

Výrobek č.1: Mary Kay - satin hands

Čím láká, parfemace: 
Jeho výhodou by mělo být to, že je bez parfemace a je tedy vhodný jak pro ženy, tak muže. Nemohu si pomoci, ale mně to přijde jako jeho velké minus. Přestože má být krém neparfemovaný, přijde mi, že jaksi zapáchá.

Konzistence: 
Na tu si nemohu vůbec stěžovat. Není ani příliš tekutý a ani hutný. Zkrátka akorát. Po namazaní ruce opravdu zvláční, nejsou nijak mastné, avšak když k nim přičichnete, cítíte tu "nevůní". (Vím, že divněji jsem to popsat nemohla, ale je tomu tak =D )

Hodnocení:
Jsem ráda, že jsem tento krém dostala a nekoupila si ho za vlastní peníze, jelikož bych byla asi zklamaná. Krém spotřebuji, ale rozhodně bych si ho nekoupila znovu.
Mary Kay - Satin Hands


Výrobek č.2: Claire´s - Hand cream, tropical rainforest
Tento krém jsem si koupila v Německu v Claire´s. Kupovala jsem ho proto, že mě zaujal velice jeho obal a v období, kdy jsem ho kupovala jsem byla přímo posedlá zvířecími vzory, především gepardím. 

Konzistence:
Zdá se být o něco na pohled hutnější, než krém předchozí, ale přitom při nakrémování musí člověk chvíli počkat, než uschne. Ruce jsou totiž bezprostředně po namazání hodně kluzké. Voní velice pronikavou tropickou vůní. To trvá jen do doby než ho důkladně rozmažete. Potom je už vůně velice příjemná, když si ke svým rukám přivoníte.

Hodnocení:
Rozhodně tento produkt považuji za lepší, ačkoli se nejedná o žádnou kosmetickou značku. Jeho design je naprosto originální a pokud nehledáte vyloženě zázračný krém na ruce, mohla bych tento s klidem doporučit. S klidem splní svůj účel a ještě upoutá pozornost designem.
Geparďák

Výrobek č.3: Synergen - Hand creme, Happy day, ROSSMANN
Tento krémík je nejnovějším přírůstek v mé péči o ruce.
Jedná se o krém z německého Rossmanna, na který jsem přišla čirou náhodou. Zaujal mě svým veselým vzhledem, kterým na mě křičel z regálu, přestože měli poslední tři kusy.

Konzistence:
Po vytlačení se zdá být poněkud tekutějším, když ho ale rozetřeme na ruce, není tak mastný a mazlavý a poměrně rychle se do rukou vstřebá.
Co na něm dočista zbožňuji je jeho vůně. Naprosto úžasná "bonbónovka". Připomíná mi nějaké sladkosti, ale zaboha nemohu přijít na to jaké. Tak snad se časem rozvzpomenu.

Hodnocení:
Ze svých tří recenzovaný bych tento hodnotila asi nejkladněji. Jeho vůně je naprosto báječná, konzistence průměrná. Účel plní velice obstojně a výdrž je také průměrná. Za ty peníze (necelé euro) nekupte to =)
Favorit

Toto je má skromná sbírka krémíčků na ruce =)
Jaká je ta vaše? Co používáte za produkty na ruce vy v období zimy a mimo něj?





Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*