neděle 23. prosince 2012

Již zítra.. Vánoce

Uteklo to rychleji, než jsem čekala a zítra tu máme Štědrý den =)

Dárečky jsem měla nakoupené nejméně měsíc dopředu a dokupovala maximálně nějaké drobnosti, jako radůstky k již koupeným dárkům.
Dnes jsem však ještě potřebovala dobalit dárky svým přátelům a má čičinka u toho pomáhala.

Jak se těšíte na Štědrý den? Měli jste už vše nakoupené, nebo jste si to nechávali na poslední chvíli a ještě o víkendu sháněli na poslední chvíli.

Pomáhám s balením paničce

Až jsem vyčerpáním odpadla a střežila role od balících papírů

Krásnou předvánoční neděli, kkiss




4 komentáře:

  1. Juuu ta je krasna:-) ja balila v era darky a jinak tento rok nejak vse az na posledni chvily ani nevim proc nejak nebyl cas.... Ale tento rok trosku chudci vanoce jelikoz nejsou penize:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, je to moje zlaticko. Co se Vanoc tyce, tak letos to mame napodobne. I tak jsem se snazila alespon koupit darecky pro radost svym blizkym a pratelum :)

      Vymazat
  2. Miluji britské kočky :)...naši mají a já také :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to medvídci =) Vysnila jsem si ji a nakonec si tento sen i splnila =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*