úterý 25. prosince 2012

Iphone Cases

Jelikož jsem majitelkou Iphonu 4S, staly se mou slabostí kryty.

Měnila jsem barvičky podle nálady do doby, co jsem si nechala telefon polepit červenou folií a tak změnila barvu a celkový design. Momentálně tedy dávám jen kryty červené, ale v brzké době plánuji sejmutí folie, možná bude následovat výměna za jinou, anebo návrat ke klasické černé.

Jaký telefon vlastníte vy? Potrpíte si také na "oblékání" vašeho telefonu?

Má prozatímní sbírka
Můj první kryt


Kryt pořízený jako druhý, objednávaný skrz internet. Zkratku kiss (ale se dvěma K) používám jako nick a tak jsem měla obrovskou radost, když jsem na něj narazila.


Další kryt jsem si objednávala taktéž skrz internet a oslnil mě kamínky Swarovski ve tvaru jablka.


Kryt z F&F, je tenoučký a tudíž se velikost telefonu v něm moc nezmění.


Zajíček ušáček, sedí ve své jamce (C&A).

Čičinka z H&M


Křiklavá růžovka z H&M (barva je opravdu křiklavá, bohužel fotka barvu sežrala)


Sladké finále. Červený kryt k mému momentálnímu červenému designu. Andělská křídla.



Krasný den, kkiss








Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*