čtvrtek 20. prosince 2012

Chubby stick

Dnes bych ráda udělala recenzi na tyto "barevné tužtičky na rty" od Clinique.
Určitě už jste na ně někde narazili, nebo viděli balení setu "miniatur" v křiklavé růžové, která na vás křičí "vezměte si mě". Ani já neodolala a tento set si pořídila. Důvodem bylo asi především to, že jsem chtěla vyzkoušet co nejvíce odstínů.



O co vlastně jde ?
Chubby stick není (jak jsem zjistila) žádná velká novinka, avšak do mého podvědomí se dostal poměrně nedávno a náhodou.
Jedná se o zvláčňující balzám, který lehce zbarví vaše rty a dodá jim tak šťavnatost.
Prodává se buď samostatně, nebo v dárkové kazetce - 5 kusů různých odstínů.

Cena
Cena je poměrně vysoká. Za jeden samotný Chubby stick dáte kolem 500,- (přesně tuším 490,-)
Za sadu miniatur, ve které jsou barvy již nakombinované (5 daných barev, nemůžete si tedy vybrat odstíny, které chcete) dáte 650,-.

Hodnocení
Musím podotknout, že jsem nadšená. Konzistence je velice příjemná, dobře se nanáší a krásně zbarvují rty. U miniautr je možná nevýhodou ne moc produktu (i po maximálním vysunutí tužky), u klasické velikosti je produktu patrně více.
Jako obrovský plus bych považuji balení miniatur, které se opravdu povedlo. Jsou vhodné jak pro potěšení sebe, tak někoho blízkého formou dárku ( když máme ty Vánoce).
Jako snad jedinou nevýhodu vidím poměrně dost vysokou cenu.

Zde už barvičky ze setu miniatur na rtech.

Balení                                              
Clinique balení


Chubby Sticks v krabičce

Odstíny (zleva krabičky)

07 super strawberry 

07

07

07


12 oversized orange

12

12

12

14 curvy candy

14

14



01 richer raisin

01

01

05 chunky cherry

05

05

05

Jak se vám Chubby sticks líbí? Vlastníte nějaké? Jak jste s nimi spokojené?








Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*